×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/07/02 - 08:19
  • بازدید : 72
  • تعداد بازدیدکننده : 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه بررسی شاخص‌های برنامه های بیماری‌های غیرواگیر شبکه بهداشت ورامین

جلسه بررسی شاخص‌های شبکه بهداشت ورامین در برنامه های بیماری‌های غیرواگیر جهت انجام مداخلات ارتقای شاخض‌ها تشکیل شد

 

پیرو جلسه جمع بندی پایش های ورامین و لزوم  انجام مداخلات موثر در ارتقا شاخص های برنامه های غیرواگیر این شبکه  جلسه ای به منظور بررسی مشکلات، چالش ها و راهکارهای بهبود و ارتقا شاخص ها در معاونت بهداشتی تشکیل شد.

دکتر نوائیان در این جلسه که با حضور کارشناسان گروه بیماری های غیرواگیر شبکه بهداشت و درمان ورامین تشکیل شد آمادگی کامل گروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر معاونت امور بهداشتی را  در همراهی  برای رفع  مشکلات و ارتقاء شاخص های برنامه در شبکه بهداشت ورامین اعلام کرد.

آزاده صفائی کارشناس بیماری‌های متابولیک نوزادان معاونت  نیز با اشاره به مشکلات برنامه غربالگری نوزادان، بر تقویت مهارت نیروهای غربالگر و همچنین افزایش سطح آموزش ها به مادران باردار تاکید کرد.

در ادامه  پریوش شیری کارشناس بیماری های ژنتیک معاونت تهیه برنامه عملیاتی و طراحی مداخله، نظارت بیشتر بر اجرای فعالیت ها و ارسال به موقع اطلاعات و آمار را به جهت بهبود وضعیت برنامه خواستار شد.

ملیحه اکبری کارشناس ایراپن نیز با اشاره به شاخص های نیازمند اصلاح و ارتقا در این  برنامه راهکارهایی جهت انجام مداخله و بهبود شاخص ها پیشنهاد داد.

درپایان یادآوری شد که همکاران گروه غیرواگیر ورامین با  مشورت مدیرشبکه  بهداشت نتایج مداخلات را تا پایان مهرماه ارسال کنند.

این جلسه مورخ 30 شهریورماه با حضور رئیس گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر، کارشناسان این واحد در معاونت امور بهداشتی و کارشناس مسئول و کارشناسان گروه بیماری های غیرواگیر شبکه بهداشت و درمان ورامین برگزار گردید.

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 121017
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست