×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/12/04 - 07:26
  • بازدید : 118
  • تعداد بازدیدکننده : 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آنلاین کلاس آموزش‌های حین ازدواج در مرکز بهداشت شرق

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق تهران، به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، آموزش‌های حین ازدواج در مرکز خدمات جامع سلامت تقوی تابعه این مرکز بهداشت، به صورت

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق تهران، به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، آموزش‌های حین ازدواج در مرکز خدمات جامع سلامت تقوی تابعه این مرکز بهداشت، به صورت انلاین  اجراء شد.

در همین راستا  هماهنگی های لازم با سه مرکز خواجه نوری تقوی و شهید جعفری جهت اموزش و نصب برنامه Adobe connect    انجام شد. طبق تراکت های ارائه شده راهنمای شرکت درکلاس های آنلاین ازدواج جلسه آموزشی در این خصوص با حضور مدرسین شورای عالی انقلاب  ومربیان اموزش سلامت جنسی  از  تاریخ 25/11/99 به صورت آنلاین برگزار شد.

زوجین هر سه مرکز مشاوره ازدواج به مدرسینی که در مرکز تقوی  به صورت حضوری تدریس می کنند از طریق برنامه  dobe connect  در کلاس انلاین متصل می شوند. اموزش های انلاین با همکاری و هماهنگی و نظارت دکتر عباسی معاون بهداشتی و دکتر دارابی سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت تقوی، مهندس وفایی کارشناس مسئول واحد ITو کارشناس برنامه باروری سالم و مربیان ازدواج دراجرای موثرتر و کارامدتر انجام می گردد.

جلسه آنلاین آموزش های  هنگام ازدواج با مباحث حقوق، احکام خانواده، مشاوره و روان شناسی خانواده، اخلاق و سبک زندگی و سلامت باروری و جنسی در راستای ابلاغ سیاست های کلی جمعیت (1393)، برنامه باروری سالم و فرزندآوری در راستای ارتقای نرخ باروری کلی و با هدف ترویج رفتار باروری سالم، ترغیب خانواده ها به فرزندآوری به هنگام و نیز پیشگیری از ناباروری شکل گرفته است.

  • گروه خبری : عناوین مهم خبری شبکه ها و مراکز
  • گروه خبری : 102158
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست