×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/01/03 - 19:05
  • بازدید : 39
  • تعداد بازدیدکننده : 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نوروزی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از شهرستان های شرق تهران

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در دومین روز از فروردین ماه از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان های شرق استان تهران بازدید کرد.

بازدید نوروزی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از شهرستان های شرق تهران

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در دومین روز از فروردین ماه  از مراکز بهداشتی و درمانی  شهرستان های شرق استان تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و رییس دانشگاه به همراه دکتر بهادری معاون امور بهداشتی و مژگان کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه صبح  امروز دوشنبه دوم فروردین ۱۴۰۰ عازم شهرستان های بومهن، رودهن ، فیروزکوه و دماوند شد تا به ارزیابی روند ارایه خدمت در مراکز بهداشتی و درمانی این مناطق بپردازد.

در ابتدای این سفر یک روزه دکتر علیرضا زالی و هیئت همراه عازم شهرستان بومهن شد. وی در این شهرستان از مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان بازدید کرد و ضمن تبریک فرارسیدن سال نو از نزدیک در جریان روند ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در این مرکز قرار گرفت.

 وی در ادامه این بازدید نوروزی با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت  حضرت محمد(ص) شهرستان رودهن فرایند خدمت رسانی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد و فرارسیدن سال جدید را به کارکنان این مرکز تبریک گفت و از خدمات آنان در طول یکسال گذشته و ایام تعطیلات نوروزی تقدیر کرد.

 فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت سپس عازم شهرستان فیروزکوه شد و دو پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ و واحدهای ستادی شبکه بهداشت ودرمان فیروزکوه  را مورد بازدید قرار داد .وی ضمن تبریک و خداقوت به کارکنان این مراکز،قدردان تلاشهای آنان در راستای خدمت رسانی به مردم در ایام تعطیلات نوروز شد.

دکتر زالی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی فیروزکوه نظیر اورژانس، ICU، دیالیز،  CCUو بخش های بستری کرونا و اتاق عمل و داروخانه   بازدید کرد و از زحمات شبانه روزی کادر این مرکز درمانی در تعطیلات نوروزی و اپیدمی کرونا قدردانی کرد.


 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 103151
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست