×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/08/20 - 14:35
  • بازدید : 236
  • تعداد بازدیدکننده : 233
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح پایگاه سلامت دانشجویی در منطقه شرق تهران

پایگاه سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد ولیعصر(عج) به همت مرکز بهداشت شرق تهران افتتاح شد.

بنا بر اعلام  روابط عمومی مرکز بهداشت شرق تهران، مراسم افتتاحیه این پایگاه سلامت داشنجویی با حضور جمعی از مسئولان مرکز بهداشت شرق و دانشگاه آزاد در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم دکتر ولی خانی رییس دانشگاه آزاد ولیعصر(عج)  در سخنانی راه اندازی این پایگاه سلامت را برای ارتقای سلامت دانشجویان و کارکنان دانشگاه ضروری برشمرد .

و ی ضمن تقدیر  از تلاش و همکاری رییس مرکز بهداشت شرق در راه اندازی این پایگاه خواستار اجرای برنامه‌های پیشگیرانه بهداشتی و ارتقای سواد سلامت کارکنان و دانشجویان این دانشگاه شد.

دکتر فریدونفر نیز در این مراسم  با اشاره به به اهمیت اجرای برنامه سفیر دانشجویی بر لزوم افزایش رفتارهای بهداشتی در میان دانشجویان تاکید کرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های آتی این پایگاه سلامت پرداخت و خاطرنشان کرد که این پایگاه سلامت دانشجویی این با همکاری مرکز بهداشت شرق تهران و دانشگاه آزاد ولیعصر(عج)  راه اندازی شده است.

دکتر فریدونفر یادآور شد: وظیفه همه به ویژه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است که تلاش گسترده‌ای را در راستای توانمندسازی جامعه برای شناخت عوامل تاثیرگذار بر سلامت، تصمیم‌گیری صحیح در انتخاب رفتارهای بهداشتی و  ترویج سبک زندگی سالم و خودمراقبتی انجام دهند.

به گفته وی در این برنامه دانشجویان داوطلب به عنوان سفیر سلامت انتخاب شده و به منظور مراقبت از سلامت خود و همسانان آموزش می‌بینند.

در افتتاحیه این پایگاه سلامت دکتر امیرعلی فریدونفر رییس مرکز بهداشت شرق تهران، دکتر ولی خانی رییس دانشگاه ولیعصر(عج)، تنی چند از مسئولان، کارشناسان و دانشجویان حضور داشتند.

 

  • گروه خبری : معاونت,مراکز
  • گروه خبری : 134578
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست