×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/09/15 - 08:48
  • بازدید : 156
  • تعداد بازدیدکننده : 149
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارایه مقالات معاونت بهداشت در دهمین کنگره بین المللی اپیدمیولوژی ایران

در دهمین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی اپیدمیولوژی ایران تعداد 5 مقاله از معاونت بهداشت دانشگاه جهت ارایه به صورت پوستر پذیرفته شد.

 در این کنگره  که  در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، دو مقاله با عنوان‌های «بررسی مقایسه ای احتمال مرگ زودرس بیماری های مزمن غیر واگیر در شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1401» و  «بررسی فراوانی موارد مرگ و عوامل موثر بر آن در شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1401» که توسط کارشناسان گروه آمارعملکرد و برنامه ریزی تدوین شده بود به صورت پوستر ارایه گردید. 

 گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری ها نیز با سه مقاله با موضوعات «بررسی رژیم درمانی و نتایج درمان بیماران مبتلا به لیشمانیوز جلدی»، «نتایج غربالگری کم کاری تیروئید مادرزادی: مطالعه 7 ساله در برنامه ملی» و «بررسی روند 15 ساله اجرای سیستم مراقبت CCHF در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» در این کنگره شرکت کرد.

دهمین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی اپیدمیولوژی ایران در تاریخ‌های8 تا 11 آذر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. در این کنگره در مجموع 420 مقاله ثبت گردیده بود که از این تعداد 120 مقاله در قالب پوستر و 90 مقاله در قالب سخنرانی ارایه شد. 

لازم به ذکر است در هفته گذشته نیز دو مقاله از گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها با عنوان «ویژگی‌های اپیدمیولوژیک بیماران مبتلا به اچ آی وی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سی سال اخیر »  و  «مروری بر برنامه ملی  غربالگری کم کاری تیروئید در نوزادان » در کنگره‌های ایدز و غدد به صورت پوستر پذیرفته شد.

  


 

 

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 135947
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست