×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/09/19 - 19:07
  • بازدید : 86
  • تعداد بازدیدکننده : 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای برنامه های بهداشتی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) در نماز جمعه

در روز جمعه ۱۹آذرماه سالجاری، مصادف با ولادت با سعادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب (س)، برنامه هایی به صورت سراسری و همزمان در محل‌های برگزاری نماز جمعه در شهر تهران واقع در مصلی

 

در روز جمعه ۱۹آذرماه سالجاری، مصادف با ولادت با سعادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب (س)، برنامه هایی به صورت سراسری و همزمان در محل‌های برگزاری نماز جمعه در شهر تهران واقع در مصلی و شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم که با هماهنگی مدیران شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری‌ها، ائمه جماعت شهرستان‌های تابعه برگزار شد، از زحمات مدافعین سلامت تقدیر شد.

همچنین ١٩ تیم سلامت، شامل پزشک، مراقب سلامت، کارشناس بهداشت محیط، با برپایی میز خدمت در محل اقامه نماز جمعه، به ارائه خدماتی نظیر تزریق واکسن کرونا، ویزیت رایگان پزشک، اندازه گیری قند و فشار خون، تب سنجی، سنجش اکسیژن خون، مشاوره تغذیه و سلامت روان، توزیع ماسک و پمفلت آموزشی پرداختند.

به منظور حفظ سلامتی نمازگزارن، کارشناسان بهداشت محیط و کار مراکز و شبکه های بهداشت، با حضور در صحن به بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نظارت بر وضعیت تهویه محل برگزاری نماز جمعه پرداختند. وضعیت وضوخانه ها و سرویس‌های بهداشتی بررسی شد.

نمازگزارن آموزش‌هایی در خصوص اهمیت و ترغیب سازی انجام واکسیناسیون کرونا، راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا، مراقبت از بیمار کرونایی در منزل، و ... را فرا گرفتند.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 111165
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست