نشست شورای مدیران ستادی معاونت بهداشت برگزار شد
نشست شورای مدیران حوزه ستادی معاونت بهداشت صبح امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه با دستور ارایه و بررسی گزارش پایشهای ستاد معاونت در سال 1403 به ریاست معاون بهداشت دانشگاه تشکیل شد.
آیین تکریم و معارفه معاونت بهداشت برگزار شد
آیین تکریم و معارفه معاون بهداشت دانشگاه با حضور رییس دانشگاه، اعضای هیئت رییسه ، نمایندگان وزارت بهداشت، مدیران و روسای مراکز و شبکه های بهداشت 15 اردیبهشت ماه در تالار امام علی(ع) برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه معاون بهداشت دانشگاه با حضور رییس دانشگاه، اعضای هیئت رییسه ، نمایندگان وزارت بهداشت، مدیران و روسای مراکز و شبکه های بهداشت 15 اردیبهشت ماه در تالار امام علی(ع) برگزار شد.