يکشنبه ١٧ آذر ١٣٩٨ -
العربیة
English Site
معاونت امور بهداشتی
-
معاون امور بهداشتی
معاون فنی
معاون اجرایی
واحدهاي ستادي
-
مدیریت شبکه های بهداشتی درمانی
آموزش مداوم پزشکی
آموزش سال 98
دوره ی اول
دوره ی دوم
دوره ی سوم
دوره ی چهارم
دوره ی پنجم
دوره ی ششم
مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری ها
مدیریت سلامت خانواده، جمعیت، تغذیه و مدارس Family health, population a
گروه سلامت دهان و دندان
گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد(Mental Health Department & Prevent)
گروه آموزش و ارتقای سلامت
نرم افزارهای نیاز سنجی سلامت
تستتتتت
تست222
گروه سلامت محیط
گروه سلامت کار
گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس
جمعیت دانش آموزان
گروه آمار، تحلیل عملکرد و برنامه ریزی
آمار لحظه به لحظه جهان
واحد امور دارویی
واحد امور آزمایشگاه ها
واحد HSR
مراكز و شبكه هاي بهداشتي
-
مرکز بهداشت شمال
مرکز بهداشت شرق
شبکه بهداشت و درمان شمیرانات
شبکه بهداشت و درمان ورامین
شبکه بهداشت و درمان پاکدشت
شبکه بهداشت و درمان قرچک
شبکه بهداشت و درمان پیشوا
شبکه بهداشت و درمان پردیس
شبکه بهداشت و درمان دماوند
شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه
1
2
3
4
5
آموزش
معرفی گروه
-
شرح وظایف
کارشناس مسئول
کارشناسان
كاركنان آموزش و ارتقاي سلامت حوزه معاونت بهداشت
دستورالعمل ها
-
راهنمای ارزشیابی
فرم های ارزشیابی
کتابخانه الکترونیکی
-
ویژه عموم مردم
-
نیاز سنجی سلامت
-
واحدهای آموزش بهداشت تابعه
-
اطلاعات به روز شده
-
تماس با ما
-
ثبت نام سفیر سلامت دانشجو
-
ثبت نام سفیر سلامت جوان
-
نرم افزارهای نیاز سنجی سلامت
-
تستتتتت
-
آمار بازدید
بازدید این صفحه : 973
مناسبت ها
صفحه اصلي
>
واحدهاي ستادي
>
گروه آموزش و ارتقای سلامت
>
تستتتتت
عنوان فرم
نام و نام خانوادگی منتور
نام مرکز/شبکه
شمال
شرق
شمیرانات
نام مرکز بهداشتی درمانی
مهارت اخذ شرح حال از بیماران
بیش از 50%موارد شرح حال ناقص است. اطلاعات زیاد ولی نه چندان مرتبط می گیرد .علیرغم اطلاعات زیاد تصویر کاملی ازمریض بدست نمی آورد .) کمترازحد انتظار(
در 50-90%موارد اطلاعات کافی و مناسب بدست می آورد .تقریبا اطلاعاتش تصویر کاملی از بیمار می دهد .) در حد انتظار)
تقریبا در همه موارد شرح حال متمرکز مبتنی بر یافته های مثبت و منفی مهم از بیمار می گیرد(بیش از حدانتظار)
مهارت معاینه بالینی بیمار
در بیش از 50درصد موارد نحوه انجام درست معاینات اصلی را نمی داند و با معاینه نمی تواند به یافته های بالینی برسد. اطلاعات به دست آمده از معاینه اشتباه یا ناقص است و در هنگام معاینه راحتی بیمار را در نظر ندارد.( کمترازحد انتظار)
در 50 تا 90 درصد موارد تکنیک های اصلی معاینات را به درستی انجام می دهد و نارسایی تکنیکی خود را می داند و در صدد رفع آن هست.( در حد انتظار)
تقریبا در همه موارد معاینات درست را انحام می دهد و به راحتی بیمار توجه دارد و اطلاعات لازم و درست از معاینه بدست می آورد.( بیش از حدانتظار)
مهارت درخواست آزمایش، تفسیر نتایج آزمایشات بیمار
در کمتراز 50% مراجعین نحوه صحیح درخواست و ازمایش های مربوط به وضعیت بیمار را نمی داند.در تفسیر نتایج بدست امده اشکال دارد.( کمترازحد انتظار)
در 50 تا 90%موارد ازمایش مناسب درخواست نموده و نتایج را در اکثر موارد به درستی تفسیرمی کند و کاستی های خود را تشخیص داده و سعی در رفع آنها دارد.( در حد انتظار)
تقریبا در همه موارد درخواست وتفسیر درست از آزمایشات می کند و کاستی های خود را تشخیص داده و برای رفع آنها تلاش می کند.( بیش از حدانتظار)
مهارت برقراری ارتباط مناسب با بیمار
در بیش از50% موارد ارتباط اولیه مناسبی با بیمار برقرار نمی کند. توجهی به دغدغه ها وشکایات بیمار ندارد. از مهارت غیرکلامی و زبان بدن استفاده مناسب نمی کند.( کمترازحد انتظار)
در50 تا 90 درصد موارد ارتباط اولیه نسبتا مناسبی با بیمار برقرار می کند. به نظرات و شکایات بیمار توجه دارد.ضعف خود را می داند و در صدد رفع ان هست. ازمهارت های غیر کلامی به خوبی استفاده می کند.( در حد انتظار)
تقریبا در همه موارد ارتباط اولیه نسبتا مناسبی با بیمار برقرار می کند. از مهارتهای غیر کلامی به طور موثری استفاده می کند. به نظرات بیمار توجه دارد.( بیش از حدانتظار)
مهارت ارائه طرح درمانی
در بیش از50%موارد تدابیر درمانی نامناسب است و دلایل تجویز داروها یا اقدامات را نمی تواند توضیح دهد.( کمتر از حد انتظار)
در 50 تا 90 درصد مواردتدابیر درمانی مناسب با شکایت بیمار و با در نظر گرفتن عوامل اجتماعی و مراقبت های اولیه ارائه می کند.( در حد انتظار)
تقریبا در همه موارد تدابیردرمانی متناسب با شکایت بیمار وبا در نظر گرفتن عوامل اجتماعی و مراقبت های اولیه ارائه می دهد(بیش از حد انتظار)
مهارت تعهد در انجام وظایف
در بیش از 50 درصد موارد حضور به موقع در محل کارورزی ندارد و اطلاعات را به طور دقیق در سامانه ثبت نمی کند( کمتر از حد انتظار)
در50 تا90 درصد موارد حضور به موقع در محل کارورزی دارد و اطلاعات را به طور دقیق در سامانه ثبت می کند( در حد انتظار)
در بیش از 90% موارد حضور به موقع در محل کارورزی دارد و اطلاعات را به طور دقیق در سامانه ثبت می کند( بیش از حد انتظار)
مهارت آموزش به بیمار و پیشگیری از بیماریها
در بیش از50%موارد آموزش کامل و صحیح به بیماران ارائه می کند.( کمتر از حد انتظار)
در 50 تا 90 درصد آموزش کامل و صحیح به بیماران ارائه می کند.( در حد انتظار)
تقریبا در همه موارد آموزش کامل و صحیح به بیماران ارائه می کند.( بیش از حد انتظار)
دسترسی
لینک مفید
پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
پایگاه اطلاع رسانی دولت
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
شهید بهشــتی
آدرس :
تهران - تقاطع خیابان حافظ و خیابان جمهوری اسلامی- طبقه پنجم-معاونت امور بهداشتی
تلفن :
66729531 - 021
پست الکترونیک :
doh.feedback
@sbmu.ac.ir
© تمامی حقوق این سایت متعلق به
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی
می باشد.
طراحی سایت
توسط
پورتال
سازمانی آریانیک